Pomoc a kontakty

Kontaktujte nás telefonicky nebo emailem.

Otevírací doba zákaznického servisu:

Pondělí: 8:30 - 17:00

Úterý: 8:30 - 17:00

Středa: 8:30 - 17:00

Čtvrtek: 8:30 - 17:00

Pátek: 8:30 - 17:00

Sobota: zavřeno

Neděle: zavřeno

Telefon: +420 228 881 976

Nabízíme profesionální poradenství pro prodej, použití a/nebo výběr produktů.

V případě dotazů ohledně vaší objednávky, prosíme, mějte k dispozici číslo referenční objednávky.

Účet a objednávky

Změnit dodací adresu

Bohužel, momentálně není možné změnit dodací adresu poté, co jste provedli objednávku. Nicméně, pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována naším skladem, mohli bychom vám pomoci. Prosím, kontaktujte nás telefonicky na čísle: +420 228 881 976

Skift min e-mail adress

Bohužel, momentálně není možné změnit e-mailovou adresu po provedení objednávky. Nicméně, pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována naším skladem, mohli bychom vám pomoci. Prosím, kontaktujte nás telefonicky na čísle: +420 228 881 976

Změnit telefonní číslo

Bohužel, momentálně není možné změnit telefonní číslo po provedení objednávky. Nicméně, pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována naším skladem, mohli bychom vám pomoci. Prosím, kontaktujte nás telefonicky na čísle: +420 228 881 976

Doprava a doručení

Doba dodání?

Pro získání informací o odhadovaném čase dodání vás žádáme, abyste pokračovali ve vašem nákupním košíku nebo se podívali na naši stránku s informacemi o dopravě.. Pokud jste již provedli objednávku, můžete zkontrolovat stav vaší objednávky v sekci Moje objednávky, nebo přímo sledovat objednávku v sekci Sledujte vaši objednávku.

Obdrželi jste nesprávný produkt.

Omlouváme se za nepříjemnost!

Prosíme, pečlivě zkontrolujte, zda se čárový kód na výrobku shoduje s kódem na faktuře.

  • Čárový kód neodpovídá tomu, který je uveden na faktuře? Okamžitě proveďte novou objednávku. Vraťte nám produkt (bez jakýchkoli nákladů) a prosím, napište nám: [email protected]

  • Čárový kód na výrobku odpovídá kódu uvedenému na faktuře? Prosím, kontaktujte naši +420 228 881 976

V objednávce chybí jeden produkt.

Najděte scénář, který se vztahuje na váš případ:

 

  1. Rozbitý balík?

    Pokud je balík poškozen při doručení, byl uzavřen kurýrem nebo má znaky naznačující, že položka mohla být ztracena během přepravy? V takovém případě vyplňte prosím tento formulář.
  2. Jste obdrželi dva sledovací odkazy?

    V některých případech odesíláme vaši objednávku ve dvou krabicích. Vaše objednávka bude odeslána v tentýž den, ale může být doručena odděleně. V těchto případech vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu, kde vám zašleme odkazy pro sledování. Můžete také sledovat svou objednávku přímo zde.
  3. Můj produkt je vadný

    Pokud má jeden nebo více vašich produktů vadu způsobenou výrobní chybou, máte právo na reklamaci. V takovém případě vyplňte prosím formulář zde.
  4. Žádná z předchozích možností?

    Pokud není váš balík rozbitý/poškozený a obdrželi jste pouze jeden sledovací odkaz, prosím prosím, napište nám: [email protected].

Vrácení zboží a refundace

Jak mohu vrátit svou objednávku?

Pokud si přejete něco vrátit, není to žádný problém. Na Euroskateshopu můžete snadno zaregistrovat vrácení online a požádat o etiketu pro vrácení balíčku. Poskytujeme vrácení etikety za pouhých 339 CZK. Jednoduše si ji vytiskněte z našich webových stránek a doručte ji na nejbližší sběrné místo. Pro další informace o postupech vrácení se podívejte do příslušné sekce na našem webu.

Jak dlouho mám na vrácení zboží?

Proč nemít právo vrátit své výrobky po dlouhou dobu?! Ptali jsme se stejné otázky a rozhodli jsme se ROZŠÍŘIT vaše práva a nabídnout vám 365 dní práva na vrácení! Můžete vrátit své produkty až 1 rok po obdržení vašeho balíčku.

Mohu provést výměnu produktu?

Ano, je to zdarma!

  1. Proveďte novou objednávku online.
  2. Přejděte na tento odkaz , a postupujte podle pokynů. POZNÁMKA: Vložte potvrzení vaší nové objednávky do balíčku, který chcete vrátit, a vrátíme vám plnou částku.

Mogu vrátit všechny produkty?

Ne, ne všechny položky, které si objednáte, lze vrátit. Nelze vrátit služby nebo zboží, na kterém jste požadovali provedení služby nebo úpravy jakéhokoli druhu, ani personalizace dle vašich potřeb. Další informace naleznete v našich zásadách pro vracení zboží.