Konstrukce skútru NKD Diesel se skládá ze super silné Y-tyče z oceli a krku, který patří mezi nejprodávanější a nejsilnější krky na trhu. Částečně díky odpružení krku a schopnosti odolávat tvrdým pádům od těžších i lehčích jezdců při provedení vzdušných triků.
Kromě toho má tento skútr pro triky také dvoudílnou přední vidlici z chromované oceli, která pouze přispívá k ještě silnější konstrukci skútru. Všechno tak, abyste mohli úplně šílet s nejdivočejšími triky ve skateparku.
Jako další prvek, který snižuje hmotnost, má NKD Diesel jednodílnou hliníkovou palubu. Je to středně široká paluba, která poskytuje dostatek prostoru pro nohy a činí tento kvalitní skútr dokonalým pro parkové a ulicové triky.
Kromě toho lze zmínit, že skútr NKD Diesel má 120 mm prázdné jádro kol s tvrdostí 88 A, které je vyrobeno ve solidním designu s jádrem z hliníku. Všechny tyto prvky společně přispívají k silným a rychle se pohybujícím kolům s vysokým komfortem, které vám pomohou získat dostatečnou rychlost pro nejdivočejší vysokorampové triky.
Pokud jste připraveni na hodiny zábavy ve skateparcích/na ulicích, vezměte do ruky měkké gumové rukojeti tohoto skútru NKD Diesel a šíleně se řítěte nahoru po rampě, abyste provedli nejvýbušnější triky, na které všichni zírají s obdivem!
Stáhněte si PDF, abyste si přečetli zprávu o certifikaci CE.
Pokud v našem e-shopu nakoupíte za více než 1999 Kč, budete mít dopravu zdarma Poštovné. 289 Kč při objednávce od 799 Kč→ 1999 Kč.
Rychlé odeslání
Dodací lhůta: 2-5 pracovní den.
365 dnů právo na vrácení
365 dní právo na vrácení Pokud objednáte online na EuroSkateshop, máte vždy 365 dní právo na vrácení.
Výměna zdarma
Nabízíme dopravu zdarma zpět, pokud si přejete vyměnit za jinou velikost nebo barvu. Jednoduše si požadovaný produkt objednáte na webu a nové potvrzení objednávky přiložíte do balíčku pro vrácení.
Kaskadérský skútr je díky svým vylepšením mnohem silnější než běžný skútr. Z tohoto důvodu dokáže senzační koloběžka, na rozdíl od běžného koloběžky, zvládnout rampy a vy na ní skočíte. Koloběžku vytvořenou pro triky nelze složit dohromady, protože by to na koloběžce dávalo slabou stránku. Proto má kaskadérský skútr pevnou výšku, kterou je třeba přizpůsobit vaší výšce. Kaskadérský skútr obvykle není tak skvělý pro přepravu jako obyčejný.
*Mějte na paměti, že tabulka slouží pouze jako vodítko:
Přibližný věk
Výška osoby
Doporučovaná výška koloběžky
3-4 let
95-110 cm
70-82 cm
5-7 let
105-125 cm
75-83 cm
7-9 let
120-140 cm
79-87 cm
9-11 let
130-150 cm
79-91 cm
11-13 let
140-160 cm
82-91 cm
13-15 let
150-180 cm
82-95 cm
Přes 15 let
Přes 170 cm
84-99 cm
Můžete jezdit na jakékoli velikosti kaskadérského skútru, ale to neznamená, že bude zábavné, pohodlné nebo snadné provádět triky. Proto potřebujete kaskadérskou koloběžku přizpůsobenou vaší výšce. Koloběžka připevněná k vaší výšce vám poskytne mnohem lepší kontrolu nad kaskadérským skútrem a usnadní vám provádění triků. Doporučujeme změřit vzdálenost od kyčle k pupku a vybrat kaskadérské koloběžky s výškou někde mezi nimi. Mějte na paměti, že výška kaskadérského koloběžky bude vždy záležet na preferenci, vše v závislosti na tom, který styl je ten nejvhodnější. Pomocí průvodce však získáte představu o tom, jakou výšku by měl mít váš skútr.
Při rozhodování o tom, jaké kaskadérské koloběžky byste si měli vybrat, je důležité vybrat také kolo se správnou velikostí kol. Typický kaskadérský skútr pro děti má kola o velikosti 90 - 110 mm, kde kaskadérský skútr pro starší děti a dospělé často má kola velikosti 110 - 120 mm. Kromě toho je třeba si pamatovat i to, co kompresní systém potřebuje kaskadérský skútr. Pro kaskadérské skútry existuje celá řada různých typů kompresních systémů, na kterých je váš kaskadérský skútr hodně důležitý. SCS, HIC, IHC a ICS jsou některé z nejodolnějších systémů pro kaskadérské skútry.
Ložiska umístěná na kolech na koloběžce je další věcí, na kterou byste měli při nákupu senzačního koloběžky myslet. Kvalita se měří v ABEC, například ABEC-5. Čím vyšší je počet, tím jemnější je ložisko a tím lépe se točí kolem. Což znamená, že pokud máte nějaká skvělá ložiska, snáze budete udržovat rychlost na svém senzačním skútru. To je velmi praktické, když jízda na rampách a ztráta rychlosti by náhle byla docela frustrující. Doporučujeme podívat se na kaskadérské skútry s ABEC-5 nebo vyšší.
Podívejte se na naše rozšířeného průvodce zde o koloběžkách, pro lepší porozumění.o koloběžkách, pro lepší porozumění.
Ulice je termín pro jízdu na ulici s vaším skútrem. Ulice je koncept jízdy na ulici s vaším skútrem. Znamená to plavit se po ulici nebo ve skateparku, předvádět kaskadérské kousky všeho druhu - pouze vás tu zastaví vaše představivost. Ulice je nejpoužívanější formou jízdy v kaskadérských koloběžkách a často klade velké nároky na design a kvalitu koloběžky. Robustní konstrukce vám umožní odolat jakýmkoli výzvám, které na vás může házet ulice, a cítit se o sobě sebevědomější, když jste na dobrodružství, ať už jste poprvé, nebo jste to udělali 100krát předtím.
Rampy
Rampy = jízda na rampách. Často jezdíte na rampách, abyste se naučili, jak s novým skútrem provádět nové triky. To vám dává rychlejší sebevědomí ve skútr a obecně! Na kluziště často najdete nájezdy. Pokud byste však neměli takové štěstí mít takové blízké, doporučujeme vám pořídit si jednu z našich ramp NKD, která vám umožní cvičit kdekoli uvnitř i venku. Na rampách jsou nekonečné modely, na kterých můžete jezdit s kaskadérským skútrem, a je to skvělý způsob, jak se rozvinout a stát se opravdu talentovaným.
Skluzavka
Slide, známý také jako Grind, je termín pro triky, které se provádějí posunutím po něčem. Například to může být trubka, zábradlí, schodiště, ano, v podstatě cokoli, na co si vzpomenete. Se správným skútrem se každý může naučit, jak klouzat. Vyžaduje pouze, abyste si byli vědomi, že balíček vašeho kaskadérského skútru má brusnou základnu, tj. střihy, které vám umožní posouvat věci. Tato forma řízení je velmi populární a můžete ji dělat se svými přáteli kdekoli.
Doprava
Doprava označuje schopnost skútru jako dopravního prostředku. Jak dobře vás to přivedlo z bodu A do bodu B a jak snadné je vzít s sebou? Doprava přes skútry se v posledních letech stala populární v mnoha evropských městech, ať už jde o školu nebo práci. Je také super chytrý na prázdninách, kde je kolo příliš velké a nepohodlné, protože dobré dopravní koloběžky lze často složit a nosit přes rameno.
Kvalitní
Kvalitní. To je výraz našeho profesionálního posouzení skútru jako celku. To je založeno na materiálech, konstrukci, výkonu a odhadované životnosti skútru. S vysokým hodnocením zde jste získali super dobrý skútr, který se vyplatí předvést.
Certifikace CE
Pokud je výrobek certifikován CE, znamená to, že výrobek splňuje právní předpisy EU týkající se společných požadavků a shody pro tento typ výrobku. Produkt s certifikací CE prošel řadou testů a všechny prošel odpovídajícím způsobem. Proto si můžete být jisti vyšší kvalitou a bezpečností při nákupu výrobku s certifikací CE.
Celková výška:
Celková výška celého skútru. Ve vztahu k výšce koloběžky není správné ani nesprávné. Obecně lze říci, že nízké koloběžky jsou orientovány na technické triky, zatímco vysoké koloběžky jsou určeny pro dopravu a pohodlí. Některé koloběžky lze upravit tak, aby vyhovovaly vám a vašim potřebám.
Hmotnost:
Celková hmotnost skútru po jeho dokončení. Těžší koloběžky jsou často vyrobeny z materiálu, jako je ocel, což zvyšuje trvanlivost a životnost. Tam, kde jsou koloběžky z lehčích materiálů, jako je hliník, lehčí a snáze se s vámi přepravují. Zda si vyberete jeden nebo druhý, záleží na tom, kolik jste ochotni utratit a za co budete koloběžku používat. Koloběžka například musí být schopna obstát ve většině, a proto by bylo chytré koupit ji v odolném materiálu.
Maximální zatížení:
Maks belastning er producentents anbefalede belastning af vægt på prodrukt. Denne sat ud for deres viden og vurdering om produktet så levetiden ikke bliver formindret.
Design paluby:
Existují tři typy konstrukce paluby: jednodílná, dvoudílná a skládací. Jednodílné paluby jsou velmi odolné, protože jsou vyrobeny ze svařovaných dílů, zatímco dvoudílné paluby jsou spojeny šrouby. Výhodou dvoudílných balíčků je, že se často dají sklopit a některé modely mají hlavové trubky, které umožňují různé úhly. Skládací konstrukce umožňuje skládat koloběžku tak, aby ji bylo možné rychle vzít pod paži nebo na rameno.
Existuje mnoho různých funkcí a systémů pro skládací skútry. Pokud potřebujete koloběžku pro dojíždění mezi autobusem, vlakem, autem nebo jen tak pro cestování, výhodou je rychlý a snadno sklopný systém. Rychle zjistíte, že tato funkce má vliv na to, zda svůj skútr vezmete s sebou do vlaků, autobusů atd.
Materiál paluby:
Paluba skútru je obvykle vyrobena z hliníku, protože se jedná o velmi lehký a odolný materiál. Hliník je relativně měkký, proto bude smíchán s jinými kovy. Hliník se dělí na slitiny, ve kterých je hodnota určena směsí kovů. Vyšší slitina poskytuje odolnější materiál produktu.
Stupeň pevnosti materiálu:
Pevnost hliníku se měří v tunách, pod kolik tun se hliník lisuje. Koloběžka z hliníku T4 se vyrábí pod tlakem 4 tuny, kde T6 znamená, že byla lisována pod 6 tun. Čím více tun je kov stlačen, tím silnější je skútr.
Deck length:
Celková délka povrchu paluby. Délka balíčku určuje, kolik místa máte na nohou na koloběžce. Čím delší je balíček, tím více místa musíte stát, kde čím je balíček nižší, tím méně místa musíte stát.
Deck width:
Celková šířka povrchu paluby. Šířka se rozhoduje jako délka paluby skútru, kolik místa musíte postavit na nohy. Příkladem šířky by bylo, kdybyste mohli mít obě nohy vedle sebe na povrchu paluby skútru nebo ne. Kromě toho musíte mít dostatek prostoru pro zrychlení bez ztráty rovnováhy.
Concave:
Konkávní je vnitřní zakřivení povrchu paluby. Pomáhá pevně uzamknout vaše nohy k palubě a tím zajistit lepší přilnavost, abyste se vyhnuli ztrátě rovnováhy a pádu tak snadno. Konkávní zakřivení se měří na palubě skútrů a měří se ve stupních.
Komprese:
Kompresní systém je systém, který udržuje vaši vidlici pevně v čelní stěně plošiny a snižuje prověšení, které trpí všechny koloběžky v době, kdy jsou používány. Je to tak se skútry, a tak je to se vším aktivně používaným venku.
Vidlička:
Vidlice lze rozdělit do dvou hlavních skupin: jeden kus ze dvou kusů. Vidlice z jednoho kusu jsou vylisovány nebo vyříznuty z jednoho kusu kovu, což dává vidlici méně slabých míst ve srovnání s vidly z dvou kusů, které se skládají z několika částí. Vidlice lze dále rozdělit na vidlice s nebo bez závitu. Bezzávitové vidlice vyžadují kompresní sadu.
Typ náhlavní soupravy:
Hlava hlavy balíčku určuje, jaký typ náhlavní soupravy používá skútr. Integrovaná sluchátka jsou chráněnější a odolnější než neintegrovaná sluchátka. Neintegrovaná sluchátka sedí uvnitř hlavové trubice, proto je křehčí než integrovaná sluchátka.
Materiál tyče:
Ocel je velmi pevný a odolný materiál. Tyče z oceli jsou velmi silné, ale také mnohem těžší než tyčky z hliníku. Ocelové tyče zajišťují více pro koloběžky tvrdě poháněné. Takovými koloběžkami by byly senzační koloběžky, které musí mít při provádění triků hodně tvrdý dopad. Je to tedy jasná výhoda, pokud si zakoupíte skútrový skútr z odolného materiálu. Kromě toho, pokud máte zájem o koloběžku, která kombinuje sílu a lehkost, je titanová tyč nejlepší volbou. Titan je super pevný materiál s neuvěřitelnou odolností, který na rozdíl od oceli příliš neváží. Částečně to znamená, že s titanovou koloběžkou získáte lehkost jako u hliníku a pevnost jako u oceli.
Výška lišty:
Celková výška od spodní části tyče do středu řídítek. doporučuje se, aby výška tyče vyhovovala jezdci. Některé koloběžky si můžete upravit tak, aby odpovídaly vaší výšce, zatímco jiné koloběžky přicházejí ve pevných výškách, kde si pak budete muset vybrat tu, která je pro vaši výšku nejvhodnější. Důvodem je to, že senzační koloběžka musí být schopna brát údery během triků, takže pokud je lišta nastavitelná na koloběžce, bude slabší a možná vám při provádění triků způsobí potíže.
Šířka prutu:
Různé šířky tyčí vyhovují různým stylům jízdy. U vzduchových triků máte mnohem větší kontrolu nad trikem pomocí širokého pruhu, úzký pruh je vhodnější pro technické triky. Šířka tyče tedy musí odpovídat vašim dovednostem, a proto může být užitečné zvážit, na co bude skútr primárně použit.
Velikost svorky:
Velikost svorky svorky závisí na počtu šroubů, se kterými je svorka utažena. Proto jde o to, že čím více šroubů, tím větší je velikost svorky, a tak to také znamená, že čím méně šroubů použitých na koloběžce, tím menší je velikost svorky.
Vnější průměr:
Vnější průměr tyče je to, co určuje typ svorky, která se vejde. Proto se doporučuje, aby vnější průměr tyče odpovídal vnitřnímu průměru svorek. Mějte však na paměti, že některé svorky lze použít jak ve standardních tyčích, tak i v tyčích s větší velikostí.
Vnitřní průměr:
Vnitřní průměr tyčí určuje vidlici, která se hodí. Zda se jedná o jednodílnou vidlici nebo dvoudílnou vidlici, záleží na tom, co si sami představujete pomocí koloběžky. Chytrá věc u dvoudílné vidlice je, že se často dá složit dohromady, což může být praktické pro přepravu s sebou v autobuse nebo vlaku, kde u jednodílné vidlice je skvělá životnost, což z ní dělá ideální pro kaskadérské skútry.
Průměr kola:
Velikost kol by měla záviset na vašem stylu jízdy. Pokud se hodně soustředíte na zážitek z jízdy s dobrým tokem a rychlostí, jděte na větší kola, zatímco výběr menších kol, pokud jde o rychlou reakci a lepší kontrolu. Je však důležité, aby průměr kola odpovídal přední vidlici, plošině i brzdám.
Tvrdost kol:
Tvrdost kola se měří na stupnici durometru od 0 do 100 A, kde 0 je nejměkčí a 100A nejtěžší. Tvrdší kola vydrží déle a běží rychleji, ale jsou méně pohodlná na nerovném terénu než měkká kola. Měkčí kola se však opotřebovávají rychleji, ale mají dobrou přilnavost a jsou ideální pro použití v parcích a v interiéru.
Materiál jádra:
Hliníková a nylonová kola mají své vlastnosti. Hliníková kola jsou nejsilnější, ale nylonová kola jsou nejlehčí. Zda to má být jedno nebo druhé, záleží většinou na vašem výběru toho, pro co budete koloběžku používat. Je chytré mít silnější kola pro přepravu venku a pokud chcete dělat triky.
Design kola:
Existují různé konstrukce jádra: pevné a mluvené. Kolo s pevným jádrem je pro skútry poměrně těžká kola, ale jejich hmotnost také poskytuje mnohem delší životnost a kola posiluje. Špičatá kola jsou lehčí kola pro koloběžky, což vede k méně odolnému a silnějšímu kolu.
Profil kola:
Plochý profil dělá to, že poskytuje absolutně nejlepší a nejvyšší možnou přilnavost pro koloběžky, kterých je třeba dosáhnout, kde, jak užší profil dělá, je to, že umožňuje mnohem větší rychlost. Tvar vidlice musí odpovídat profilu koloběžky.
Ložiska:
Ložiska jsou rozdělena do ABEC. Vysoké hodnoty ABEC znamenají, že ložisko je vyrobeno s větší přesností, a proto s vyšší kvalitou. Doporučuje se, aby vaše hodnota ABEC byla vysoká pro vyšší rychlosti a nižší, pokud vaše kolo musí mít velký dopad, jako dopad, který byste očekávali, pokud se rozhodnete použít ho pro triky.
Typ brzdy:
Existují různé typy brzd - šroubová, pružinová a flex blatníková brzda. Šrouby a pružinové brzdy dělají více hluku, takže pokud chcete více tiché brzdy, měli byste jít na flex blatníkovou brzdu, nicméně to způsobí, že kola budou mít mírně a celkově sníženou životnost.
Axle length - Front:
Délka hřídele koloběžky je dobrá, pokud potřebujete objednat kolíky nebo náhradní díly. Náprava předního kola je obvykle o něco kratší než zadní část.
Axle length - Back:
Délka hřídele koloběžky je dobrá, pokud potřebujete objednat kolíky nebo náhradní díly. Náprava zadního kola je obvykle o něco kratší než přední část.
Features:
Funkce jsou některé speciální nebo doplňkové funkce a prvky, které produkt může obsahovat. Může se například jednat o to, že koloběžka je vybavena několika systémy brzdění, nastavitelnou lištou, bočními stojany a nosným popruhem, který usnadňuje přepravu vaší koloběžky. Kromě toho mohou být prvky také chytrým designem, který váš skútr získal - například zda je řezaný CNC nebo zda může být poháněn elektricky.
Shromáždění:
Téměř připraven ke spuštění nebo připraven ke spuštění. Před použitím koloběžku vždy zkontrolujte a uvědomte si, že se liší od toho, jak koloběžku dostanete. pokud je váš skútr kompletní, je zcela připraven k použití, zatímco pokud je pouze částečně úplný, bude jen několik částí, které je třeba utáhnout a smontovat, což musí být provedeno pomocí standardních nástrojů.